емлелік қателерді түзету жолдары - орфографиялық жаттығулар
페이지 정보
본문
емлелік қателерді түзету жолдары - орфографиялық жаттығулар [Подробнее...]
Арнаулы орфографиялық жаттығулар (көшіру), (диктант) тіл дамыту жаттығуларымен (мазмұндама, шығарма) кезек жүргізіледі. Қателерді қай кезде түзету керек? Егер жұмыс шағын болса, сол табанда түзету керек. Мысалы, ескерту, түсіндірме диктанттары, көшіріп жазу жаттығуларын сол сабақтың үстінде-ақ түзетуге болады. Ал бақылау диктанты, мазмұндама, шығармадағы қателер соңынан түзетіледі. Қате түзетуде жазу жұмыстарына талдау жасаудың пайдасы зор. Талдау барысында мұғалім балаларға әуелі дәптерлерін таратып бермейді, өйткені олар өз дәптерлеріне қарап алаң болады да, мұғалімді тыңдамайды, ұжымдық жұмысқа қатыспайды. Жұмыс осы оқушылардың көпшілігіне тән қателерден басталады. 3Жолымбетов К. Ү-ҮІ сынып оқушыларында кездесетін орфографиялық қателерді түзету және болдырмау жолдары. 1958, 46-бет. Мектепте орфографиялық дағды оқушының жас ерекшеліктері мен дайындық деңгейін, дидактиканың басты қағидаттарын есепке ала отырып, белгілі жүйе бойынша жүргізілетін ұзақ жаттығулар. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктердің көмегімен түзету; үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, түзету жаттығуларын орфографиялық. Орфографиялық жаттығуларды (көшіру, диктант) сөйлеу жаттығуларымен (мазмұндама, шығарма) кезектестіріп өткізу. 5.Грамматикалық -орфографиялық. Орфографиялық жаттығулар орындату. Орфографияны оқытуда грамматикалық ереженің ролі. Қате жіберілген сөздің астын түгелдей сызу. Жаттығу материалдарын іріктеу. Қате жазылған сөздің үстінен арнаулы белгі қою. Грамматикалық жаттығулар Грамматиканы оқытуда жаттығу жұмысының мәні зор. Тақырып түсіндірілгеннен кейін жатығу жұмыстары орындалады. Әрбір ұстаз оқушылардың қажетті дағдыларын қалыптастыратын және қалыптасқан дағдыны тілдің басқа да құбылыстарына қолдана алатын жаттығу әдістерін білгені жөн. Бағалау жолдары: 1. Бір сабақтың негізінде бағалау. 2. Бірнеше сабақтың негізінде бағалау. 3. Бір ғана жұмыстың негізінде бағалау. Ұстаз жаттығу жұмыстарын грамматика – стилистикалық бағытта ұйымдастырады. Дайын мәтін ала отырып, оған грамматика – стилистикалық талдау жасауға болады. Арнаулы орфографиялық жаттығулар (көшіру),(диктант)тіл дамыту жаттығулармен Біріншіден, емлелік қателерді сызып тастау жəне қажетті əріпті үстіне жазу. Орынбекова Гүлзат аталған тақырып бойынша 2003 жылдан бері ізденушілік жұмыстарын жүргізуде. Тақырып бойынша алдымен курстық жұмыс жазды. Бұл монографияда оқушылардың орфографиялық икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыра оқытудың ғылыми әдістемелік негіздері, оның мақсаты мен мазмұны, сауатты жазу дағдысын қалыптастыра оқыту жүйесі мен әдістемесі сипатталды. Онда жазудың емлелік икемділік пен дағдыларының жүйесі, тіл білімдік негізі, жаттықтырудың әдіс –тәсілдері қарастырылды. Еңбек педагогикалық жоғары оқу орындарының студенттеріне, магистрант, докторанттарға және мектеп мұғалімдері мен зерттеушілерге арналған. УДК 378.(075.8): 811.512.122 ББК 74.268.1Қаз.
hyundai tucson руководство по эксплуатации
жұлдыздар не үшін жаратылған
тіл дамыту балабақша
видно ли в телеграмме когда выходишь из чата
зат есім на русском языке
.
==============================================================
~~~~~ король мечей переезд ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글You'll Never Guess This Situs Alternatif Gotogel's Secrets 24.05.30
- 다음글How we Broke PHP, Hacked Pornhub and Earned $20,000 24.05.30
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.